Wednesday, April 24, 2013

COMBO GIVE AWAY BY INTAN


click banner

tamat :2.6.13

tag : mulutpayau | ibu



'Segmen Free Button Badge Nametag #2 by Huda | Part 2'


click banner

nama : Azieyan
no button : 2
id follower : butterfly 


Sirius Info : Rokok Merosakkan !


Kandungan utama rokok
-Nikotin –menyebabkan ketagihan
-Tar-tak ada beza dengan tar jalan
-Karbon monoksida-asap dari exhaust kereta, mengurangkan oksigen yang diamik
-Bahan karsinogenik- boleh menyebabkan kanser

Bahaya merokok..boleh menyebabkan
-penyakit jantung
-penyakit paru
-kanser paru-paru
-diabetes
-penyakit mulut
-gangguan janin
-gangguan pernafasan
-membahayakan bayi/ibu mengandung/orang yang berdekatan si perokok

kepada perokok diluar sana...ingatlah..anda bukan sahaja membahayakan diri anda...bahkan orang disekeliling anda




Sumber Gambar : Click Image


Doodle Segment by Munirah MN



click banner

warna tudung #FF8000

warna baju #FE9A2E
warna tali pinggang #B45F04
warna skirt #FF8000
warna kasut #A4A4A4
warna handbag #F7D358






Mini Giveaway By NurulFHMT


click banner

tag : eymasu | nakahime | nida





Sirius Tips : Dia Jodoh Ku

Tips untuk mengetahui adakah seseorang itu jodoh untuk diri kita..

Bersahaja
Dia sentiasa bersahaja, tidak pernah berlakon dihadapan kita.. tengok cara dia berpakaian,bercakap, ketawa,makan,minum. Adakah ia spontan? Atau dibuat-buat? Kalau Nampak pelik,sah dia berlakon untuk mengambil hati anda..jika tidak mungkin dia jodoh anda

Senang Bersama
Tidak pernah timbul perasaan bosan,jemu atau tertekan..semakin hari semakin sayang.. bila berjauhan..terasa masa lambat berlalu dan tak sabra untuk berjumpa..

Terima Kita Seadanya
Apapun kisah silam kita, dia tidak kisah.. berkongsi segala kisah silam dan menerima kisah itu sebagai sejarah lama.. tidak menyimpan rahsia…

Sentiasa Jujur
Kejujuran..faktor penting dalam perhubungan.. bila tidak jujur, sukar seseorang tu mengelak dari berlaku curang.

Percaya Mempercayai
Setia orang pasti ada rahsia, kadang ia perlu dikongsi untuk mengurangkan beban yang ditanggung..jika saling mempercayai,pasti dia tidak ragu-ragu untuk berkongsi dengan anda

Senang Bekerjasama
Kita dan kekasih perlu memberi kerjasama melakukan suatu perkara sama ada perkara remeh ataupun sukar. Segala kerja yang dilakukan perlulah ikhlas bagi membantu pasangan dan meringankan tugas masing-masing. Perkara paling penting, kita dan dia dapat melalui semua ini dengan melakukannya bersama-sama

Memahami Diri Kita
Fahami pasangan anda.. bila dia sakit, bawa ke klinik..bila dia berleter,kita menjadi pendengar..tidak kira gembira atau duka, dia sentiasa ada bersama ..

Tampilkan Kelemahan
Manusia tidak sempurna, setiap orang ada kelemahan dan keburukan…jika dia benar jodoh kita,pasti dia tidak mendiamkan diri, pasti akan berkongsi dengan kita apa kelemahan kita, sebab kadang2 kita tak akan perasan kelemahan kita sendiri..

Kata Hati
Dengarlah kata hati. Kadangkala, manusia dikurniakan Allah deria keenam yang dapat mengetahui dan memahami perasaan pasangannya

Solat Istikharah dan Tawakkal
Jodoh dan pertemuan semuanya di tangan Allah SWT. Manusia hanya merancang tapi Allah yang menentukan..jadi mintalah padaNYA..


click image


FIRST GIVEAWAY BY ANIS



FIRST GIVEAWAY ini berlangsung selama sebulan dari 25.03.2013 hingga 24.04.2013 . 
Para sponsor :
Aimi Rahim | Eyna | Fifi | Syahira | Kak Ain | CikGadis | Izzati | Precious Cla | Aien | Ismah |  Anaziah Online Boutique Anaziah Baby & Kidswear  | BK


Hadiah :
Mousepad ( Design sendiri ) Mug ( Design sendiri ) | Jubin hiasan  ( Design sendiri ) | T-Shirt Running man Saiz L | Header | Bookmark + Topup RM5 | Topup RM5 + Bloglist | Topup RM5 + Bloglist | Topup RM3 |    2 Felt Bookmark + 2 Vector | Topup Celcom/Maxis RM5 | Topup RM10 | Novel | Brooch Ribbon | 1 Pakaian wanita dari Anaziah Online Boutiqe | 1 Headband dari Anaziah Baby & Kidswear .


Apalagi , Jom memeriahkan lagi GIVEAWAY ni . Support Blogger :)




Segmen Topup 24 Jam by Emas Putih Part #2


click banner

like :86

tamat :24.3.13


Tuesday, April 23, 2013

"SEGMEN:RAMAIKAN FOLLOWER BLOG 2013 BY NurulFHMT!"


click banner

tamat :31.12.13

p/s memang wajib aku join..nak tambah kenalan..yeayy



Contest Header Saya Paling MELETOP! BY : Anis



click banner

tamat :6.5.13



Sirius Tip : Adakah Anda Mempunyai Panau ?

Hari ni nak kongsi tips nak hilangkan panau...seecara peribadi memg tk pernah cuba la..alhamdullilah diri ni rasanya takda panau la.. mak aku cakap panau tu jadi bila org terus mandi masa peluh2.. so, memg tk pernah la buat mcm tu..tk tau la kesahihan dia ..hehe...apa2 pun jom tengok dulu..


Tip 1
Amik perahan air lengkuas..Sapu dekat bahagian yang berpanau tu..

Tip 2
Tumbuk daun pinang...pastu tepek2 la kat bahagian berpanau tu..

Tip 3
Tenyeh pucuk lada sambil selawat dekat bahagian berpanau tu...

Tip 4
Tumbuk halia..pastu tampal2 dekat bahagian berpanau..

Tip 5
Tumbuk bawang  dengan halia sikit..pastu tepek kat panau tu..

sumber



"Simple Giveaway & Contest by MSH Productions"



click banner

tamat :30.4.13

tag : maryam | kniedaz78 | mawarberduri


Simple GA & Contest  ini dilancarkan oleh MSH Productions dan di sponser olehSaidatul Qifayah II,  Saidatul Qifayah,




"April-May Giveaway By Nabila Medan"




click banner

tag : Sahabat | Kawan

tamat :10.5.13


Monday, April 22, 2013

"First Giveaway By Anadiera"

click banner

tamat :20.5.13




 

Copyright © 2013 Reserved to Cahaya Sirius

Edited by Cik Amal