Wednesday, May 22, 2013

Sirius Comel : Guinea Pig Juga Comel


Guinea Pig / tikus belanda.. yang hampir menyerupai seperti hamster..cuma lebih gemok dah gebu..hehe
walaupun ada "pig" belakang tu..tapi dia bukan adik beradik mahupun bersedar dekat dengan haiwan tu
jadi takde masalah pun bagi orang islam untuk membela haiwan comel cute ni....

tiba2 rasa sangat teringin untuk membela haiwan ni..
tapi malang nya..kosnye akak berkos2 jugak la kn....
takpe la..tunggu dah keje...ada rumah sendiri..nak bela apa pun boleh...haha

jom layan kecomelan mereka








sumber gambar : En. Google Image

geram tengok mereka ni

4 comments:

Mimie Najib said...

guinea pig ni besar sikit dari hmster.tp puas skit kalau nak pegang2 dia..hehehe

nurulazieyan said...

betul2..gemok2 je

Farah Waheda Wahid said...

yer mereka comel tapi besar2 sangat...he he he...

nurulazieyan said...

ye..comel!

 

Copyright © 2013 Reserved to Cahaya Sirius

Edited by Cik Amal